WRC Challenge #CAC

9 września 2017
(Tor Kielce)

 WRC Challenge 02 intro 1280

Od poprzednich zawodów w Ułężu WRC Challenge #CAC jest traktowane jako oddzielna klasyfikacja podczas imprezy Inter Cars #CAC. Aby zgłosić się na zawody na torze "Kielce" w Miedzianej Górze prosimy o przejście TU.

Informacje o zawodach WRC Challenge #CAC

Pobierz REGULAMIN CYKLU WRC CHALLENGE #CAC w PDF

Do udziału w imprezie dopuszczone są samochody podzielone na trzy grupy, dla których prowadzona jest oddzielna klasyfikacja – generalna i w klasach pojemnościowych:

GRUPA N – samochody seryjne lub produkcyjne, która obejmuje klasy pojemnościowe:
N - 1600: samochody o pojemności do 1600 cm3
N - 2000: samochody o pojemności od 1601 do 2000 cm3
N - 2000+: samochody o pojemności powyżej 2000 cm3
N - MAXI: samochody o pojemności powyżej 1800 cm3 z 4WD i turbo

Jednostka napędowa: musi pochodzić z gamy silników danej marki montowanych oryginalnie w okresie produkcji danej wersji, generacji nadwozia. Modyfikacje wtrysku oraz inne wątpliwości po konsultacji z właścicielem cyklu. Nie są dozwolone zmiany systemu zasilania silnika: gaźniki na wtrysk i odwrotnie, zmiana ilości gaźników. Nie są dozwolone nieoryginalne kolektory wydechowe i dolotowe.

Wolno: w kabrioletach można montować pałąki lub półklatki, dodatkowe oświetlenie, dowolne chłodnice, dodatkowe elektryczne wentylatory chłodnicy, dowolny rodzaj tarcz i klocków hamulcowych, rozpórki zawieszenia, zapinki masek, nieoryginalne skrzynie biegów ale o ilości mechanicznych przełożeń zgodnej z fabryczną specyfikacją (bez niesynchronizowanych typu „kłowa”), dodatkowe zegary, dowolne kierownice nieoryginalne materiały tapicerki (ale nie zmiana technologii czyli np. boczków na płytę z tworzywa), dodatkowe zegary.

Nie wolno: nie dopuszcza się usuwania jakichkolwiek seryjnych elementów nadwozia (zderzaki,
atrapy, szyby, klamki, pokrywy masek, reflektory, listwy itd.) oraz wyklucza się użycie klatek bezpieczeństwa, zawieszeń gwintowanych, poszerzeń nadwozia, elementów nadwozia z materiałów innych niż oryginalne, , szyb innych niż szklane, kolektorów innych niż seryjne, opon wyczynowych. Felga z oponą nie może wystawać poza obrys samochodu.

GRUPA A – samochody zmodyfikowane podzielone wg klasy pojemnościowe
A - 1600: samochody o pojemności do 1600 cm3
A - 2000: samochody o pojemności od 1601 do 2000 cm3
A - 2000+: samochody o pojemności powyżej 2000 cm3
A - MAXI: samochody o pojemności powyżej 1800 cm3 z 4WD i turbo

Jednostka napędowa: musi pochodzić z gamy silników danej marki montowanych oryginalnie w okresie produkcji danej wersji, generacji nadwozia. Poza tym oryginałowi odpowiadać muszą: ilość zaworów, ilość świec zapłonowych, ilość wałków rozrządu, brak lub obecność doładowania.

Wolno: dopuszcza się stosowanie innych silników pod warunkiem, że miało to miejsce w historii (rozwiązania fabryczne). Dopuszcza się inne modyfikacje jednostki napędowej, które miały miejsce w historii (rozwiązania fabryczne). Dopuszcza się inne modyfikacje auta nie wykraczające zakresem poza jego naturalną konstrukcję.

Nie wolno: Felga z oponą nie może wystawać poza obrys samochodu. Przednia szyba nie może być zmieniona – musi być szklana zgodnie z homologacją. Nie można zmieniać liczby drzwi – ilość drzwi musi być zgodna z fabryczną specyfikacją.

GRUPA OPEN obejmuje dowolne samochody (które nie zakwalifikowały się ani do Grupy A, ani do Grupy N) dopuszczone przez Organizatora, które spełniają wymogi techniczne określone w regulaminie i obejmuje klasy pojemnościowe
O - 2000: samochody o pojemności do 2000 cm3
O - 2000+: samochody o pojemności powyżej 2001 cm3
O - MAXI: samochody o pojemności powyżej 1800 cm3 z doładowaniem i napędem na 4 koła

Uwaga: samochody, które będą miały znacząco większą od fabrycznej moc muszą mieć zamontowaną klatkę bezpieczeństwa.

KALENDARIUM WRC Challenge #CAC
1 kwietnia 2017 (Biała Podlaska)
2 maja 2017 (Tor Kielce)
4 czerwiec 2017 (Ułęż)
9 września 2017 (Tor Kielce)
7 październik 2017 (Tor Jastrząb)